![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Självklart prymikom.
Den tillhör en av dom som jag har gått och dreglat efter länge. Har gått och funderat på om jag skulle ta och beställa den utav Pearl, men då den är en byggsats och jag bara har byggt några vanliga plastmodeller som bilar och flygplan, så har jag inte vågat ta steget än att köpa den. Ska tydligen vara väldigt svår att bygga, hoppas att det är lättare att göra den till MSTS. Bengan. |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill "beta testa" Sundsvall(ev Timrå)? | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2004-10-30 09:21 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Finns det någon som vill ha en Bygg utmaning?? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2002-09-25 17:05 |
Vill någon ha dessa skyltar? | mikaelw84 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-08-31 00:31 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 13:35 |