![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Solvalla! Där åkte jag varje dag med pendeltåget mot Bålsta, då jag jobbade.
Väldigt spännande att följa utveckligen!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-02-24 klockan 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag har byggt till Nynäshamn, Gnesta och Uppsala och till Jakobsberg (på väg mot Bålsta) nu. Grödingebanan (Flemingsberg - Södertälje syd) och Arlandabanan (inkl. dom 3 stationerna på Arlanda) är också med. Det tråkiga är att det mest är spår, gantrys och perronger i rutten och allt landskapsarbete samt detaljeringen är kvar. Kul att ni följer utvecklingen, hoppas bara jag inte lessnar...
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Stiligt! Ska bli intressant att se Centralen i Uppsala(vägrar kalla det för resecentrum hur mycket inglasade perronger dom än smäller upp
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Central å central, vet inte vad man ska kalla det. De har ju inte glasat in allt, rätt som det är går man ut i snöstormen innan man kommer in i nästa inglasning..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
X10rules: Du har ingen kamera, så du kan fota lite där? Är främst intresserad av sånt man ser i närheten av stationerna och på dom.
josu: Tack, försöker göra mitt bästa!
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja tack, allt är av intresse längs pendeltågslinjerna....
![]() |
#9 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Dock är det verkligen detaljer jag gör då, så då tittar jag inte på bilder/eniro utan fixar smådetaljer liksom!
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Mawkish: Jag har byggt efter kartor/sattelitbilder och där var även Lennakatten kvar. Så det blir en äldre Uppsala...
Micke.L: Tack för erbjudandet! Jag lämnar gärna rutten till dig för detaljeringen sen, då det är ett riktigt pysseljobb/tidkrävande...
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Var nån (säger inte vem) som sa att jag borde göra citybanan också. Men det vill jag inte av ett par skäl. Ett är att jag gillar att pendeltågen går via Stockholm C och det andra är att jag inte vet riktigt hur det kommer se ut. Nej, jag kör på som det ser ut just nu (ungefär) och hur det kommer se ut om några år skiter jag i...sorry för er som vill på annat sätt. Jag får hoppas ni gillar rutten ändå!?
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2011-02-26 klockan 22:20. |
![]() |
![]() |