![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Trafikolyckan jag och min kollega var inblandad i igår kunde gått så mycket, mycket värre. Nu klarade sig alla inblandade utan personskador, däremot blev ena personbilen skrot och lastbilen fick sig lite törnar.
Men det gick bra i alla fall och ingen skadade sig, det får väl anses vara det viktigaste. ![]()
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Har du varit på sjukhuset för undersökning? Tänker på nackkotorna, vichplash. Bra om du gör det, så det finnes journaler som försäkringsbolagen kräver i framtiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ingen fara för mig (eller min kollega), vi satt högt upp i en långtradare och kände inte av smällen mer än ljudet...
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Lastbilar har sina fördelar
![]() gillar "min" från lumpen, allt sitter monterat på två balkar ^^ ![]() Deformationszoner får de objekt man krockar med ha Vill ha en sådan och ut och leka i snön :P
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Själva lastbilen skrapade bara sidan, men sedan kom släpet på sidan om och träffade personbilens baklucka. På släpets framstam syntes bara färg från personbilen, och en något intryckt stänkskärm...
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2011-02-12 klockan 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Okej! Trodde ni satt i bilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
släp är elaka saker, man kan fastna under dom med
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Släp är VÄLDIGT elaka. De kan helt plötsligt få för sig att INTE följa dragbilen, utan exempelvis gå på tvären, leka i snöplogkanten eller vad tusan de själva vill... Speciellt när det är halt.
Speciellt mitt släp är förbaskat elakt, ABSen lever mest när den själv vill. Det vill säga aldrig.
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Imorron blir det en tur till Eskilstuna med lite fotografering tror jag
![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2011-02-20 klockan 23:54. |
![]() |
![]() |