| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: Mölndal 
				
				
					Inlägg: 4 267
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Menar du att du har läst detta någonstans ? Jag sökte på nätet, men hittade bara den här tråden som jag skriver i just nu..... Om och var har du läst om "Forrest Markers" till RW  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Sep 2001 
				Ort: Norge 
				
				
					Inlägg: 120
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Info om teknisk oppdatering av RailWorks: 
		
		
		
		
		
		
			http://www.facebook.com/pages/RailSi...9498918&ref=ts 
				__________________ 
		
		
		
		
	/Øystein - http://3dtog.com/  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: Mölndal 
				
				
					Inlägg: 4 267
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 ![]() Är det denna text som skall tolkas som "Forest" Citat: http://www.facebook.com/pages/RailSi...9498918&ref=ts Denna utveckling är avsedd både som ett sätt att förbättra din förmåga att skapa rutter snabbt, och även som ett effektivt sätt att göra stora block av identiska tillgångar. Med den nya block tillgångar, när du skapar en rutt du helt enkelt ned och dra ut en rektangel på landskapet som definierar ett område av identiska natursköna tillgångar. Dessa tillgångar placeras sedan automatiskt efter terrängen, och återges mycket effektivt. De viktigaste och mest uppenbara användningen för block tillgångar är att lägga ut block av träd och undervegetation, eller potentiellt stad och stad terrasser och andra enhetlig uppsättningar av byggnader. Tack till  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej Hawk 
		
		
		
		
		
		
			Ja, det er en del af det, og her er et link til et lille videoklip der kort viser Forest. http://www.youtube.com/watch?v=lBF0pnookwk 
				__________________ 
		
		
		
		
	Prettys Womans in your town  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Feb 2005 
				Ort: Karlstad, Sverige 
				
				
					Inlägg: 988
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			För att gå tillbaka till träden, får du till några texturer Hawk? 
		
		
		
		
		
		
		
	/æ  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: Mölndal 
				
				
					Inlägg: 4 267
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 ![]() Du får inte stressa mig  , jag har inte satt mig in än i hur man fixar filer till RW, det verkar ju rätt besvärligt, men kommer jag bara igång, så skall det nog bli träd och granar, det kan du lita på.... 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	![]()  
			 | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Feb 2005 
				Ort: Karlstad, Sverige 
				
				
					Inlägg: 988
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Glöm vad Pierre sagt ovan för det behöver du inte följa. Det du behöver göra efter att ha packat upp mina filer ovan i Source-mappen är att tillverka en texturfil och konvertera den till ace-format (med RWAceTool). Ersätt filen tree.ace som finns i Textures-mappen med din fil (skriv över den). Därefter starta upp Asset Editor, navigera dig fram till KMW\Sweden\Scenery\Vegetation\. Öpnna blueprinten för trädet (tree) och exportera den in i simulatorn, klart. Starta upp simulatorn och placera trädet på ämpligt ställe i någon rutt för att se hur det blev. Kanske vill du byta namn på det från FractalTree till något lämpligare, det görs då i blueprinten. /æ  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |