![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#226 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Var laddar man ner såna där (gratis) 3d-modelleringsprogram?
![]()
![]() |
#227 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....84&postcount=1 där finns allt du behöver men börja med nåt enkelt!
![]() |
![]() |
#228 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
"Se upp för" Marcus T44:a, om inte annat
![]() ![]() Lite mer finlir på boggier, underrede, tankar, toning på rutor, mm. Och ett nytt SLUTljus, avSLUTAR vi med, den här gången ![]() ![]() Men, det kommer mera ![]() ![]()
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-12-11 klockan 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
fin T44 340 nice nice nice....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Kanske i framtiden så gör konstruktören lite ändringar på T44an o byter ut lite saker så kanske min TD blir fullständig
![]() Men självklart så ska T44an få bli färdig ^^ Ekan och Markus gör ett fantastiskt jobb! ![]()
![]() |
#231 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Kommer det att bli lika fint i RW, eller blir det en massa nerbantning av diverse detaljer mm som det blev på X7 ? Eller den kanske inte kommer till RW, huvudsaken är ju att Trainz får sitt.... ![]()
![]() |
#232 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Jag tog inte bort saker vid konverteringen så det låter konstigt. Förhoppningen är att få in T44 i RS/RW med de fina texturer som här visas. /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej KMW
![]() Då får du ursäkta mig, men jag hade starkt för mig att jag för länge sedan läste angående din konvertering av X7, att du var tvungen att banta ner den rejält, för att få in den i RW. Men jag kanske har drömt det. ![]() EDIT http://www.e-buzz.se/forum/showpost....28&postcount=9 Jag visste att det var något som hade bantats bort ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-12-11 klockan 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Nu är det inget som jag har kontrollerat hur en Trainz-hytt skulle kunna konverteras till RS/RW. Det är säkerligen en hel del jobb och jag lägger hellre den tid jag lyckas lägga på att konvertera och bygga huvudmodellerna då hytter för min del är av underordnad betydelse. Vet att andra inte tycker så men det är mitt beslut, bättre en modell utan avancerad hytt än ingen modell alls. Vill någon ta tag i att bygga och konvertera hytter så tänker inte jag stå i vägen. Därmed släpper vi tillbaka tråden till Marcus, Ekan och T44:an. /æ Senast redigerad av KMW den 2010-12-12 klockan 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Är det trainz och railsimulator.gp3119.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Veteran
|
![]()
Denna tråd startades av Mazz när vi som bygger för olika simulatorer kom på att själva 3D-objekten går att använda av andra som vill konvertera till andra simulatorer.
Jag bygger primärt till Trainz men är villig att dela med mig till andra som vill, och så är det med Marcus, KMW, Mazz m.fl. Vilken simulator de bygger för primärt kan dom säkert tala om! Förstår att det är lite förvillande så det är bra att du frågar!
![]() |
#237 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT ![]()
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2010-12-13 klockan 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Veteran
|
![]()
Välkommen i "byggänget", Henrik645!
Tveka inte att ställa frågor i http://www.e-buzz.se/forum/showpost....84&postcount=1 eller 3D-design. Lycka till:
![]() |
#239 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det börjar närma sej, sakta men säkert.
"Kollegan" 334 (på sista bilden) fick prova ut en omgång gula räcken ![]() Kanske att det blir två stycken t.o.m. ![]()
![]() |
#240 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Något som jag tänkt på är om chefen har tänkt göra taksplåten?
Tror loket skulle få en ännu mer realistisk känsla då ![]()