![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
Hej!
Det verkar inte vara passengerCapacity som är felet, jag har testat med samtliga defaulttåg som finns och fortfarande så kan jag inte göra något vid stationerna... Felmeddelandet jag får, är ingenting som kan påverka? (läs mitt tidigare meddelande) Jag håller på och blir tokig snart ![]() /Niklas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag testade skapa aktivitet till min rutt Thn_2 och allt funkar bra. Växlarna är manuella. En fråga till Nigge, har du placerat signaler och bommar? Annars funkar inte Aktiviteten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej! Nej signaler har jag inte skapat, kan du ge en guidning hur man gör? Bommar, har jag ej, men har inga vägar än...
/Niklas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Du behöver inte skapa signaler. De finns att hämta hos BanByggarna här: http://www.banbyggarna.se/msts/Signaler.htm Hoppas du lyckas med dem på din testbana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack för hjälpen alla och senast Totte!
Jag har inte haft möjlighet att testa signalerna ännu då jag haft fullt upp med tentaplugg, nu är dock tentan skriven och jag tänkte sätta igång igen, jag bara undrar hur man anger "logiken"för signalerna? Eller görs detta automatisk? När man sätter ut dessa utmed spåret? Mvh Niklas |
![]() |
![]() |