Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-29, 16:52   #1
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard

Blev det inte en förändring efter TRS2006. Om jag tar bort mellanspelet med TC varianterna så tycker jag Auran helt ändrat konceptet med Trainz. Nu är det själva grunden i spelet som de håller på med och är inte lika intresserade utav innehållet. Detta har de överlåtit till mer eller mindre duktiga användare.
När jag ser på de utsökta modeller som enskilda användare var för sig kan åstadkomma kan jag inte bli annat än full av beundran. Sedan kan jag tänka mig vad som hade kunnat vara om dessa olika byggmetoder kunnat samverka i en enda modell.
Så här borde ju alla modeller i Trainz se ut! Jag hade gärna betalat mer för ett Trainz som så bättre ut.
CGD besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2011-06-29, 15:20   #2
norrtåg
Medlem

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Det var då själva f*n, då var det sant alltså, trodde det var fel på datorn. Det betyder att det väller av material där ute som blir helt otillgängligt för användare som inte har råd. Steam tar ju inte vad jag vet betalt för att spela på deras servrar, och den datatrafiken kostar ju helt klart en del med tanke på alla drösar som spelar Counter Strike, m.m., så varför ska då Auran gå ut med en avgift. Tycker DLS krånglat redan innan det blev såhär så vågar inte betala för något som förmodligen inte funkar som det ska...

Vad menades med att det finns ett begränsat och obegränsat FCT? Kostar väl båda två ändå.
norrtåg besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-06-29, 21:13   #3
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard

Jag tycker det varit osedvanligt mycket trassel med N3V ett bra tag nu. Men det verkar som om olika användare drabbas olika. Jag har plötsligt fått närmast totalstopp med mitt TS 2010 men vad jag kan förstå har andra inga problem alls. Jag har dessutom en FCT.
Att de tar betalt för denna nedladdningsmöjlighet tycker jag inte är så konstig. Många spel kräver någon typ av "prenumerationskostnad" och N3V:s avgift är ju inte så farlig.
Men, men f**s skit det fungera ju inte och då blir ju kostnaden oändligt stor.
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:35.