![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Låter som ett "object set filter" problem i editorn kolla så att du har bockat i de danska sakerna i filtret(klicka blåa kuben med en pil i en av de vänstra menyerna sedan går du till menyn med kryssrutor längst till höger och bockar i de du behöver)
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack Mawkish! Det gick bra.
Jag undrar nu om ni som har RW, tar det lång tid att ladda upp spelet? För mig tar 3-4 minuter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte
Det er individuelt alt efter hvor kraftig en PC du har, samt hvilket operativsystem du kører med. At starte selve RailWorks tager for mig ca 30 sekunder. Ruter derimod kan tage betydeligt længere tid at loade alt efter størrelsen. Min egen Northern Europe rute tager næsten 4 minutter at loade ind.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
På 4 av 5 datorer jag har installerat spelet på kan jag inte få igång spelet över huvudtaget, trots att jag har alla nödvändiga krav. Varför?
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! det är väl inga problem med att få igång railworks.
ha du dom senaste drivrutiner för grafikkoret och så vidare
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
på att uppdateras eller laddas, för evigt? Beskriv lite bättre precis var i uppstarten som det stannar. Vad händer på skärmen? Står det något? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
installerar du genom Steam?
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har rutten Northern_Europe_A installerad. Jag får problem med uppladdningen av rutten, tar lång tid och sen hänger datorn sig och måste avsluta. Vad beror det på vet jag inte. Nå´n som vet? Jag har kvar Denmark 2000 installerad, ska man ta bort den?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-03-27 klockan 19:56. |
![]() |
![]() |