![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Trainz är helt klart det konstigaste program jag NÅGONSIN jobbat med...
För nu helt plötsligt så bestämde det sig för att fungera, utan att jag hade gjort något ? Jaja.. bara att fortsätta arbetet antar jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
|
![]()
Nu fungerar allt som det ska, loket har ett par nya detaljer, det är även utrustat med en ny engine config från Korvtiger, som han även har lyckats väldigt väl med!
![]() ![]() ![]() Närmar sig så smått, men Trainz sliter på nerverna då det har en viss tendens att hitta på jävelskap, men jaja, utan problemen så hade jag ju inte haft lösningar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Det blir toppenfint ![]() Det är efterlängtat, inte minst till RW, där det inte finns något Svenskt diesellok i dag. Sedan hoppas man ju på lite mer diesel ![]() Tänker på den försvenskade motorvagnen Y1... ![]() som Bombardier Train håller på med
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-11-21 klockan 03:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]()
Mycket detaljer som ska dit, men den är inne i spelet iaf, måste även animera alla reglagen, får om jag lyckas lösa det.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
ser väldans bra ut den hytten! Du behöver inte animera nåt om du inte vill, däremot skall det in en massa fästpunkter och det gäller att få dom på rätt plats och rätt vridna och sen får du ju tillverka alla reglage och visare m.m. Du fick väl min V3-hytt? Du har min tillåtelse att "sno" delar från den, och om du vill ha nån del i 3DS-format så hojta till! Pådragsratt och bromshandtag m.m. skall du ju spara som mesher. Sen är det viktigt med namnen på containrarna i config. Du har nog Julpyssel så det räcker!!!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Vad glad jag blir av att få se att det blir en T44 hytt roligt med lite hytter som stämmer med loken. En fråga kanske är utanför tråden men dom som gjorde Rc loket har dom stannat upp skulle vilja se mer av även dom.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
RC-loket gjordes av en professionell modellbyggare, som vi på forumet tillsammans anlitade och betalade för. Alltså gjorde han RC på beställning av oss. Community Ware kallades projektet. Jag skulle också vilja se att mer hände inom CW, men som du sa, så är detta helt fel plats att diskutera detta på.