![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Gubben50: Snyggt!
Bidrar med tre bilder. Kan bara säga att jag lyckades få fram resultat med spårnummerskylten som ni ser. Kommentera gärna.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() Citat:
Få säja det samma,du har inget bra tips på hur man gör en bra växel ? gubben50
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Det finns flera sätt att göra en växel. I guider här på forumet hittar du flera genomgångar i att lägga spår.
Ser bra ut i övrigt ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Gubben50: Det finns guider här på forumet hur man gör en växel sen kan man kolla på youtube men det är inget måste. Jag vet vilka knappar jag ska trycka för att ta en bild i railworks MEN! om jag bara visste hur man tog bilder på editor så skulle jag kunna visa men du har kanske klurat ut det redan hur man gör en växel
![]()
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Ladda hem Fraps http://www.fraps.com/download.php EDIT Om du skall visa bilder, så bör du göra dom större än min exempelbilder, så man kan läsa text mm bättre
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-11-16 klockan 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för ditt svar Hawk. Jag har fraps men bara 30 sekunders filmning innan den avslutar automatiskt. Jag skulle kunna förstora bilder men jag lyckas aldrig få en bild i editior. Det är det som är problemet. kan se om jag lyckas vet ej.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nix! Kunde inte ta en bild i surveyor.