|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
![]() Här har vi en riktig Bergslagare i Rättvik. ![]() Y1 TIB1.jpg y1 TIB2.jpg |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Är detdär min gammla siljansbana???
Snyggt iaf!
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Ruben
|
Japp, lite svenska saker gör faktiskt ganska mycket.
![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Haha ja... Jag minns när jag byggde den där banan, då var svenskt till RS precis på g och det började dyka upp några små röda stugor... Tänk så långt vi har kommit redan med RW!
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidigare Ruben
|
Hittar ingen vagn som är utan slutsignalen dessvärre. (?)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare Ruben
|
Har fixat den nyare SJ-målningen idag. Vad tycks? Vill gärna ha kommentarer från fler än bara några personer. Alla kommentarer är viktiga.
![]() SJ Y1 ny1.jpg SJ Y1 ny2.jpg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej
![]() Jag vet ur många "niträknare" det finns här på forumet, så man vågar ju nästan kalla det fult..... ![]() Men se det tycker INTE jag. Jag tycker det är otroligt snyggt. Vad skiter jag i om dörrarna sitter exakt där dom skall och att fönstrena ser lite O-Svenska ut, men helhetsintrycket är det som avgör. Kanonsnyggt EDIT Sedan skall du ha all heder av att du inte skitar ner tåget(som vissa andra lok), så att det ser ut som om det vore skrotfärdigt
Senast redigerad av Hawk den 2010-10-02 klockan 16:23. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
Ja det är ingen riktig Y1a men det är bra att du gör något men det är ingen riktig Y1a men ett bra försök i allafal.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
![]() Tack! Riktig Y1a finns ju inte till RW ännu, därför målar jag om förebilden. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
Bra att du försöker iallafal. Som sagt Bättre något än inget. kommer man kunna ladda ner tåget och det skulle vara kul med flera färger eller företags färgsättning av tåget.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
|
Ingenting här, ingenting där!
Skylten är ditsatt på samma sätt som förare och laster så den gick att ta bort. Bifogar filen med skylten borttagen. |
|
|
|