|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Om du vill att ett program inte ska startas automatiskt (för jag antar att det var det som du har problem med?) så gör du såhär. Det är lätt.
Skriv in MSConfig i fältet Kör. Välj sedan fliken Autostart och bocka av Media center. Om du vill öppna en fil t.ex med ett annat program så välj "Öppna med..." Lycka till!
Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-08-18 klockan 19:48. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
|
Citat:
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
Högerklicka på filen(filtypen) och välj Alternativ och ange standardprogram för att öppna. Gör sedan så på alla filtyper du vill ska öppnas med programmet du vill använda.
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
|
Citat:
ttackändå, det ärr nog ett virus så jag ska göra system recover
|
|
|