![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Kör F-secure som funger hur bra som helst.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Avira Antivir, gratis men kan uppgraderas till premium. Kör med gratisversionen, plus spybot S&D.
Fast man är ju inte säker oavsett såvida man inte drar ur jacket. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Kör som ovanstående, Avira Antivir, sen får windows inbyggda brandvägg jobba lite också :P
Fast de mesta kastar ändå routern bort så finns inte så mycket att oroa sig över ^^ F-Secure är nog de segaste program jag varit med om ![]() Vi hade det, sen orkade jag inte med att de programet åt upp halva datorns kraft.. Men var ett par år sedan på en rätt gammal dator Men gratis är gott, och överraskande bra ![]() För något år sen var det ett gratis variant som hamnade tvåa i något test.. Så underskatta inte gratisvarianter ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag använder något som heter Comodo, men ska byta till F-secure.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har F-Secure på tre datorer till priset för en dator. Supporten förmodligen världens bästa.
Nils Blid |
![]() |
![]() |