![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kunde väl nästan tänka mig att det skulle bli så... Jag vet att jag har många saker från någon rysk/ukrainsk sida, som jag dock inte har namnet på... Det är den sidan där man kan ladda ner det fina elloket CHS4 iaf. Om någon vet adresse, säg till!
![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
Skulle du kunna lägga upp dem här eller länka ... rutten är ju just nu hopplös att använda när man har " vita sträck " istället för spår.. de vore ju smart för dom andra som inte heller har spåren från den ryska tågsidan.. du har ju dom.. ?. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Kan du precisera dig lite, och säga var spåren saknas? Olika sorters spår är använda på olika platser på banan, så skriv gärna var!
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jepp inga problem: De mesta spåren saknas, även som på centralen me inte de spåren som är intill perongerna i STHLM C. de är de ända och några broar å sånt resten saknar jag praktiskt taget...
![]() EDIT: LÖSTE DE Spåren finns på tråden ostkust banan SWEtrack v3 eller nåt hete den så där finns spåren.....
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-08-01 klockan 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Bra att du hittade filen!
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Ingen av er duktiga byggare som skulle vilja hjälpa till lite grann med att få ihop banorna?
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Jag vet inte om jag är någon duktig byggare, men jag skulle absolut kunna försöka fixa landskapet lite runt Mora, Sala, Borlänge mm. Åker där med jämna mellanrum.
|
![]() |
![]() |