![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nej inget nytt alls tyvärr..
Man har inte så mycket lust att bygga nu när det är sommar. Och jag tror jag ställer för höga krav på hur lik banan måste vara verkligheten..
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Påminner mig om mitt arbete på Stockholmstrakten i RW. Har för breda perronger, får antagligen ta bort lite spår och sätta ut perrongerna sedan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Okej, jag bygger lite då och då, bygget är inte nedlagt. Men jag kommer inte göra det så jättelikt verkligheten. Så likt det går såklart, men jag kommer inte göra exakt. Man kommer nog känna igen sig iaf. Hur låter det?