|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| View Poll Results: Vill du att vi ska ha ett virtuellt tunnelbanebolag? | |||
| Ja, det verkar trevligt |
|
11 | 61.11% |
| Nej, inget för mig |
|
7 | 38.89% |
| Voters: 18. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Pressmeddelande 10-05-25
Nu kan jag stolt presentera att WWPT har börjat trafikera Lidingöbanan! Mer info kommer inom kort!
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Är det ingen mer som vill joina? Det är ju 11 stycken som har sagt ja i omröstningen...
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Jag kan men har liksom inte haft tid.
Föresten om någon kan hjälpa mig får in C20 i trainz så worde det väldigt uppskattat ![]() Fick in de i min gammla XP men inte den här datorn
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
kan man ta den andra stockholms tunnelbanan som finns till trainz förisåfall vill jag vara med
|
|
|
|
#5 | |
|
Tidigare Ruben
|
Quote:
Båda skulle gå bra. Kul att du vill vara med. ![]() Regga dig på vår forum (adress finns tidigare i tråden) och så kan du skriva och rapportera sen. Lycka till! Last edited by Bombardier Train; 08-27-2010 at 09:48 PM. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare Ruben
|
Wasso och jag har börjat startat detta igen, så ni som vill får gärna registrera er.
![]() På hemsidan har vi ett någotsånär fungerande formulär, där man fyller i vad man vill ha för arbetsuppgift.
|
|
|
|