![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu är det Maj, och det har kommit ny information om rutten. Den har nu växt till ca 3000 km, och täcker många olika linjer ut ur Bukarest, både huvudlinjer och mindre linjer, elektrifierade som oelektrifierade. Den längsta tur som går att köra på rutten enligt verklig tidtabell tar 17 timmar... Som jag förstår det, så är nästan allt arbete med landskap klart och det som återstår är signaler och annat sådant som har med spåret att göra. PRR-Eastern har fått en konkurrent!
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Jag frågade lite om rutten på det rumänska forumet, och fick veta att allt som återstår på rutten är signalsystemet. De planerar att släppa den till jul som en extra julklapp! Ruttens totala längd är 2816 km, varav allt utom 500 km är elektrifierat... Jag längtar till jul!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Jag har fått en uppdatering på rutten. Skaparen har varit lite upptagen av annat så vi får vänta ytterligare någon månad på rutten. Är ju ett stort projekt att signalsätta en sådan stor rutt.
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Denna ENORMA rutt är nu släppt!
![]() ![]() ![]() Recension kommer när jag har testat. ![]() http://www.train-sim.ro/index.php?op...d=62&Itemid=32
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Ser fram emot det Bönan, kul å veta hur det flyter med en sån jätterutt innan man ger sig på den själv. Har ju bara dubbelkärnig processor och de flesta har väl 4 nu för tiden å jag har inga planer på att skaffa ny dator.
![]()