![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Hoppsan, den här tråden har jag helt glömt.
![]() Här kommer en uppdatering. Jag har bestämt att lägga alla spår innan jag börjar arbeta med landskapet. Linjen Tallskogen - Veberg kommer att bli oelektrifierad. Sträckan kommer att trafikeras med vagnarna Y158 och Y166. Resten av linjen kommer att trafikeras med X380 och vid enstaka tillfällen Y166 Från Veberg kommer det också gå fjärrtåg som trafikeras med X390. Dessa stannar endast i Korpdal (som är slutstation för regionaltågen Veberg - Korpdal) innan de försvinner ut på fjärrtågsbanan Var depåer och liknande kommer att ligga har jag inte bestämt än. Här är en spårplan: (Observera att "Höghastighetssträckan" inte är en höghastighetssträcka. Den kommer efter Veberg. ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2010-04-10 klockan 11:27. |
![]() |
![]() |