![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag har world build edition. Och build 41844
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Då ska det inte vara några problem. Den versionen har jag testat på. Om du inte har några "missing dependents" och "warnings" (gula pusselbitar eller röda utropstecken) så ska det fungera. Observera också. Du måste starta demo sessionerna från Driver, inte via QuickDrive från Surveyor.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Signalerna har inga gula pusselbitar jo en fast den har en röd pusselbit. jag har bara en session som inte har nån pusselbit och det är b9 Demo växling. dem andra har pusselbitar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Har du laddat hem och installerat STW Signalbildsljus.cdp? -
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-04-07 klockan 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har redan gjort det. Men jag tror att det är msl signal library och en till som har ett varning symbol
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-04-07 klockan 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
svenolov
Även jag har tyvärr problem med att få det att funka. Har laddat ned de tre delarna men när jag kör igång få jag följande meddelande: Citat:
Jag använder TS2009, Vers.3, build 38411. Som du säkert förstår så har jag stort intresse av att ta del av dina exempel. Det var ju jag som startade tråden om låsta växlar ![]() Mvh Leif Senast redigerad av Leif den 2010-04-07 klockan 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har build 41844. Dem funkar bra för mig och inga fel medelanden.
|
![]() |
![]() |