![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Låter bra att det finns en hygglig pott. Tycker helst att potten ska vara kvar, tills den är så stor att den räcker till ett motorvagnståg (Regina eller X2) eller för att få ner det hela lite i pris...
Jag tog ju lite tid på mig innan jag köpte Rc-loket, men det var värt varenda öre. En kanonmodell! Angående vilken modell som nu bör byggas, så beror väl det på intresset (en poll kanske!?). T43 skulle jag gärna se, då det är ett bra lok som finns/fanns i många målningar... Och angående målningar, så undrar jag lite varför ingen gett sig på Rc-loket? Det går ju att göra hur många målningar som helst på det!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-03-24 klockan 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]() Citat:
![]() Kör en "poll". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Finns/fanns det inget av dom svenska loken, som även använts i danmark, england eller tyskland också? Då skulle ju dom kunna vara köpare också och potten växa!
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Du menar som TMY som har använts över väldigt stora delar av europa ? det skulle ju vara en väldigt bra idé att bygga en sådan modell, marknaden för ett sådant lok är ju stort, så man hade nog kunnat få ihop en ordentlig pott till en annan modell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Egentligen inget lok jag vill ha, men skulle ändå stödja CW och köpa den för att den kan dra in pengar. Kanske såpass att vi får en fin X2 gratis!?
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-03-24 klockan 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-03-24 klockan 18:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag skulle kunna tänka mig TMY, om det nu leder till att pengapotten blir större.
Jo, frågan gällde T43 men den har ju som sagt inte så många köpare från utlandet och då får vi ju inte lika mycket pengar i potten som med TMY, som Pierre skrev. Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-03-24 klockan 18:22. |
![]() |
![]() |