![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Hej! Är du klar med bygget? Skulle vara jätte roligt att få ladda ner den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej!
Jag har haft en paus i byggandet pga för mycket jobb. Just nu är jag vid infarten till en stor station som ska få 6-7 bangårdar med förebilder från Älvsjö, Göteborg N, Stockholm C, Olskroken, Skandiahamnen, Tomteboda och Hagalund. Därefter ska en smalspårsbana byggas, sedan blir det signalsättning mm. Mycket att göra alltså, i'll be back!
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Bara undar, som den fartdåre man är, hur fort kan man köra på din rutt?
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Sorry, inga fartprov här. Jag utgår från 70-80 tal som förebild, så det blir blygsamma 130 har jag tänkt.
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Aha. Ja, 130 är ju inte så illa
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Dalle!
Ja, det var länge sen sist! Hoppas att du har inte mycket jobb fortfarande. Sen undrar jag om du har satt igång med ditt ruttbygge igen. Enligt bilderna ser rutten jättefint ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det är alldeles för fint väder nu på sommaren för att sitta vid datorn... Dessutom går ju den utmärkta serien Sopranos i repris sent på kvällarna, så då blir det inte många spår lagda. ![]() Sen har jag ju en förmåga att vilja lägga till saker hela tiden, så man blir ju aldrig färdig. ![]() Simma lugnt i sommarvärmen!