![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej Lennart och Anders!
Jag tar denna fråga här eftersom den berör er båda.. Jag undrar helt enkelt om jag får inkludera X7'an i mitt paket när jag släpper Bergslagsbanan? Självklart skriver jag era namn i cred-texten och har med ev readme om ni vill det.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Kanske en fånig fråga ![]() Men skulle det vara möjligt att kunna få en modell utan strömavtagare, så kunde man låtsas att det var en Svensk Diesel-motorvagn. Har provat med bara UB7X, men det funkar inte. Jag menar i avvaktan på en riktig ![]() Varför inte, bättre än att köra omkring med Engelska motorvagnar... PS Sätt gärna dit en litet avgasrör, hehe
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Inte för att vara otacksam eller "taskig" Råkade komma lite nära ett x7-tåg och blev lite förvånad. Vad har ni för storlek på texturerna? Verkar som dom skulle behöva en översyn/uppdatering. ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() På tal om X7. Finns det någon ljus-patch, så att man ser ljuset på spåren?
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |