![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det är för att ljudet kommer från DB101. I ett riktigt Rc-lok går fläktarna alltid under färd, vilket innebär att sjävla motorljudet inte hörs så tydligt. Men ljudet är korrekt för DB101.
![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag har följande:
Class 380: Ett bra modernt tåg, men synd bara att den saknar passagerarvy, som tidigare sagts. CW: RC-Loket Som jag inte har testat ännu, men på alla bilder som jag har sett på så ser den jättebra ut! Kommer nog köpa mer från Steam i framtiden, det gick väldigt smidigt och bra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Read-only
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Jag har:
Class: 158, låter mycket men som annars är ett trevligt tåg. Class: 390, tåget som jag gillar mest. Det bästa är korglutningen. Class: 66, härligt tåg.. Ja, det var allt för mig. Tackar och bugar ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag har Class 390 och Class 380.
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har köpt på mig ett par stycken nu:
CW Rc Class 66 Class 380 Class 390 9F ånglok Class 57, mitt favoritlok, som slutade funka när RW2 kom! ![]()