![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Hej!
Det finns inget sånt. Men gör som du fått tips om, kolla i AJS:s manual. Du får dock tänka på att den är gjord för vänstertrafik. Så vänd på allt. Motorvägarna och det som är fyrfiligt och finns på DLS är mig veterligen bara med trafik i innersta filen. Fyrfiligt får du fixa för egen hand. Med lite trixande så kommer man på hur man ska göra. Går att göra riktigt stora och avancerade korsningar då. Öva. Dessutom, ett tips till. I Sverige har vi vita sträck på vägarna, gula slutade man med för länge sen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Tackar för tipset de gula sträcken du ser på bilden gjorde jag i paint hehe..
Men jag hittade även spårvagns korsningar med ljussignaler på. Så när spårvagnen är 60meter från korsningen blir det rött sedan stannar bilarna och allt är till rättat så de blir högertrafik ![]() Så allt de där med filerna och även spårvagns korsningarna är löst nu, tackar för tipsen alla. ![]()