![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Det ser mycket bra ut lan!
![]()
![]() |
#47 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Håller på med inredningsdetaljer till 1a klass (A-vagnen).
![]() |
#48 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
oh helvete vad snyggt!
![]() |
#49 |
Veteran
|
![]()
Äntligen fått X5A på spåret - massa strul med fästpunkter (fel namn, fel placerade, för många, felvända m.m.). Utanpå ser det bra ut, men inuti ser det ut som f-n varit lös! (fönster måste justeras, fästpunkter för baggage och passagerare justeras). Sen skall fler innerväggar resas, toalett och pentry inredas, lite skåp och luckor m.m.
Jag sparar alla detaljer så att B och M vagnarna skall gå fort att bygga. En serie bilder av de första stapplande stegen på spåret:
![]() |
#50 |
Medlem
|
![]()
Snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Veteran
|
![]()
Fått både A och B-vagnarna på spåret (och kopplat ihop dom utan M-vagn emellan).
Allting ser prima ut men har ett problem med animeringen av vänstersidans dörrar (jag speglade högersidans dörrar och det var nog inte helt lyckat - kollar imorgon). Fått en fin länk av KMW till bilder på bl.a. hytten, om jag får tillstånd att använda dom blir det väl en hytt också. Sen får vi se om Svenolov och Korvtger nappar på att fullfölja X5 som vi gjort med X7/U7? En bild för att reta aptiten:
![]() |
#52 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jooo... Kanske kan hända..
Självklart ställer jag upp! Behöver du flera engineconfiger? I sådana fall, luska reda på lite data och maila mig. Föresten, vad är det för passagerare som du använder? De ser lite roligare ut än TRS' standard passagerare. ![]()
![]() |
#53 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Wow, det ser otroligt bra ut lan!
![]() Riktigt bra jobbat! ![]()
![]() |
#54 | |
Veteran
|
![]() Citat:
passagerarna är inbyggda kuid:-3:10060
![]() |
![]() |
#55 |
Veteran
|
![]()
Långt från Beta än, men kanske en Epsilon som har gått till Korvtiger för okulärbesiktning. Har en lista på 1 och ½ A4 med saker som skall åtgärdas men har i alla fall fått hela tåget på spåret idag.
![]() |
#56 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Trevligt! gillar X5:an starkt, estetiskt tilltalande!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Milda matilda, de va nått i hästväg
![]() Jag fick en betaversion av xoa5 år 2003 av en duktig 3D-byggare. Tyvärr så blev den inte mer färdig, men den gick att köra i MSTS Här tre nostalgibilder. Det där med LOD va nog inte påtänkt.. ![]()
![]() |
#58 |
Veteran
|
![]()
Jag får väl glädja mig att jag underskrider 2003 års polygongräns, men sen tillkommer ju boggier, inredning, vindrutetorkare, dörrar m.m. så jag kommer nog att slå det rekordet med bred marginal! (häpp)
![]() |
#59 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#60 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Otroligt fint arbete lan!
![]() Om det blir tal längre fram om X9 så hör av dig för jag har en bra bunt med bilder på just X9 som tagits i just simulatorbygge-syfte ![]() |
![]() |
![]() |