![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Ojojoj vad vi var griniga idag. Kan du inte ta en diskussion gör du nog bäst i att avregistrera dig. Kalla mig gärna besserwisser men gör det i så fall på sakliga grunder. Kan du inte ta att det finns folk med en annan åsikt än din så är inte det mitt problem.
Senast redigerad av _gege den 2009-12-15 klockan 23:22. |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Varför har du då Besservisser som signatur..? Är du ingen "sådan" så ändra på din signatur, så det slipper uppstå missförstånd... ![]() Tack för alla givande svar angående MSTS/Win7 Home Premium ![]() Till pussgurkan tackar jag för din test och god julhälsning"God Hjul och gott nytt år på er alla såväl griniga gubbar, stötiga småglin & alla andra dönickar,nördar och muppar ", den va skön, men du har ju trots allt Ultimatum, det handlar ju fortfarande om Home. Själv är jag grinig gubbe, man bli ofta de på ålderns höst ![]() ![]() GOD JUL igen ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
jo som Totte påpekade på annan plats så anger Microsoft att MSTS skall vara kompatibel med windows 7 både 32bit och 64bit alla versioner?
men det är ju bäst att prova. däremot har jag märkt att rutt och concisteditor måste köras som administratör för att fungera |
![]() |