![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Beroende på vilken GT-verision du menar. Har inte åkt med den tyska spårvagnen som jag tror du menar (GT6 kanske?), men en KT4D har jag åkt. Längtar mycket tillbaka till Berlin. Suck! Det var så kul där nere.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Syftar på den som omnämns i första inlägget.
Står att två spårvagnar behöver laddas ner, den ena liknar M29:an. Den andra, som är den jag tänker på, liknar M31:an. Finns med i filmen på YouTube, den gula m. låggolvsdelen. Finns denna för nerladdning ?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Menar du de oranga (gula då) GT6 vagnarna, om du menar http://www.youtube.com/watch?v=NQYLzqNUcfE vagnarna med en silver vagn i mitten så har jag ingen aning vad de heter och den silvriga vagnen i mitten? (den som kommer med "betalade" modula city)
![]() Förresten Silvriga vagnen finns med i Modula City i TRS 2009 ( i själva spelet )
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-02 klockan 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej, den gula vagnen heter berlinerGt6 och mitten delen den silvriga är från modula city (låggolvsdelen)som du säger , men nu finns en bättre version av M31:an sök på BN UD och sedan laddar du ner dom lättaste via CMP, och sedan ska du välja :
- BN UD LRV A renov ( främmre settdelen) - BN UD LRV Lf mittdelen, låggolv - BN UD LRV B renov dessa är grå/vit men om du vill måla om den så var god och medella GBGtram, Tack! Den som liknar M29:an/är M29 finns längre upp här i tråden, Cdp-filer 3st! Den gula laddas lätt ner på tyska Tågforumet: http://www.trsberlin.de/wbb/index.ph...Data&dataID=29 Vill du veta ngn mer snabbt? Just idag mellan klockan 21:50-23:30 kan du chatta Med Markus Wallgren /GBGtram om frågor och objekt till GBG City. Chatten på msn är : markus-d-w@hotmail.com