![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag fått lite problem igen. När jag startar spelet så kommer de där bilderna med Microsoft, Kuju m.m. upp, sen laddar det som vanligt, men sen dör det. Det bara stängs ner. Jag har försökt att säkerhetskopiera Train Simulator mappen för att kunna installera om det, och sedan skriva över filerna, men efter en liten stunds kopierande så kommer upp en error-ruta där det står " Det går inte att kopiera Bnapula. Filnamnet blir för långt. Ange ett annat filnamn." När jag klickar Ok, så försvinner hela kopieringsfönstret. Vad är detta? Kan någon hjälpa mig?
Senast redigerad av Wasso den 2009-09-18 klockan 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
![]() Du behöver förmodligen inte lägga in backupen. Ha MSTS som det var, med alla rutter, tåg ändringar i m.m. Du har väl New Roads och Xtracks inlagt? Iaf så ska Newroads installeras före Xtracks. Nu har förmodligen Tsections.dat-filen blivit korupt. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-09-18 klockan 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Som alltid... Se till att ha den NYASTE tsection.dat. Då undanröjer man alla spörsmål om vilket add-on som är nyast och ordningsföljder hit-o-dit och om problemet är add-on-relaterat.
![]() Har du lagt på rutter, se upp så det inte är aktiviteter med, där du inte har installerat korresponderande fordon och consists. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ok, ja, Xtracks och New Roads har jag. Men jag vill minnas att jag installerade Xtracks först, ska jag installera om dem??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ja det ska du.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Jag hittar inte någon avintsallerings-grej...
Jag har typ också samma problem... Senast redigerad av Homer_Simpson den 2009-09-18 klockan 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Du behöver inte avinstallera något. Kör du installationsprogrammen, så skrivs alla filer i Globalmappen över. Även T-section.dat (som nu säkert är korupt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
det finns bara EN fil som är gemensam för dessa add-on och det är tsection.dat. Installera den (den nyaste) så är du säker i denna aspekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |