![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Citat:
![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2009-09-05 klockan 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() Men ett pendeltåg ska vara ett hederligt motorvagnståg(X1/X10) och inget modernt reginatåg som man kallar pendeltåg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare ssg
|
![]()
Uppsalapendeln är ett loktåg men fungerar precis som ett pendeltåg och används till 95% av pendlare mellan Stockholm och Uppsala. Uppsalapendeln är inte ens ett regionaltåg enligt mig, utan rent pendeltåg.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Låt gå för att uppsalapendeln som iallafall består av lok+vagnar kan gå under pendeltåg men upptåget vetefan om det ska klassas som pendeltåg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hur orkar ni över huvud taget föra den här diskussionen?
![]() Senast redigerad av Joel den 2009-09-06 klockan 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#8 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2009-09-06 klockan 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Positivt, för att hålla tråden någorlunda på spåret: Roslagsbanan har härmed befordrats från lokalbana till pendeltåg. ![]() ![]() Senast redigerad av Kristian den 2009-09-06 klockan 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nu fungerar MSTS hyggligt igen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Tillagt: Nej förresten, förklara inte. Tråden är tillräckligt urspårad som den är... Senast redigerad av Kristian den 2009-09-06 klockan 13:31. |
|
![]() |
![]() |