![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag pratade om hur SP2 tog lång tid. Den är äntligen slut idag (någon hörde mig lol). Jag provar den ikväll
Senast redigerad av SVoyager den 2009-09-01 klockan 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Den är inte fixat med SP2.
#%/¤#**¤%&(#" Jag har frågat på forumet om vad hände med buggen.... -------- på ett annan ämne, jag har uppdaterat min webbsidan (bara engelsk sidan, svensk snart, kanske imorgon). Uppdateringen handlar om MI2N Senast redigerad av SVoyager den 2009-09-01 klockan 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Ok, nu kommer en bra fråga.
Du kommer ju att visa upp lite bilder då och då här på forumet. Frågan är det att kommer du att skapa ett nytt tråd eller ska du visa upp på det här tråden. Om du ska visa här så rekommenderar jag att du frågar om Fredrik (Admin) kan "rename this topic". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Så, här kommer en bild av tåget... Problemet är ju fortvarande det, att jag kan inte stänga dörrarna. När jag byter hytt, och sedan aktiverar den, trycker på svarta knappen för att öppna dörrarna. Dörrarna öppnas, sedan stängs de 2 första dörrarna från hytten, som man kan se på bilden. Och efteråt går det inte längre att göra något åt... Kan inte öppna de 2 dörrarna och inte stänga heller.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
vilket version av trs har du och vilket version av c20?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
ok, start tc och gör buggen omedelbart, vänta 10 sekund efter buggen hände. Stäng TC och kolla på din jetlog.txt . Skicka loggen här eller på min email dpearson@svoyager.com och jag ska kolla om vad som händer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
ok, skickar snart!
|
![]() |