![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Nu finns en Speciell Tåg blogg som används av Två tåg och spårvagns"nördar" som ger dig den senaste uppdateringen om hur långt man har kommit på byggandet av GBG City V.3.3.
Den uppdateras normalt varje dag och gå : http://ralsbloggen.blogg.se/ för att kolla de senaste PS. Jag rekommenderar att vänta med att ladda ner banan som e upplagd nu för de e inte den "fulla versionen" men den fulla versionen kommer inom en månad !
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
![]()
tja broschan, hahah men ses la i skolan imorgon, alla som älskar spårvagnar mm. gå in på www.ralsbloggen.blogg.se vi bloggar ofta om apårvagnar! förlj även GBGTRAM s utveckling på city vol, 3
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Du tror inte du kan ta print på Axel dahlströms torg? Hade vart skojigt att se det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
![]() Citat:
Själv klart att han kan fixa det! den kommer att komma ut i helgen PS: jobbar me GBGtram, han fixar banan men jag fixar bloggen mm. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tja alla Göteborg City"gillare" eller vad man ska säga jag fick ett önskemål om att fotografera GBG CITY vol:3.3 på AxelDahlströms Torg. Här är lite bilder.
Om du vill ha bilder på ett Specifikt områdre i Göteborg City V:3.3 så säg bara till mig så fixar jag det! ![]()
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tror inte att detta är rätt forum att posta enbart bilder - använd Landskapsdesign istället. Detta forum bör innehålla downloads (gärna med bilder som ditt första inlägg).
Vi har väl alla brutit mot detta någon gång - vi får väl skärpa oss?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
då lägger jag ut kommande bilder på landskaps....... hr i forun
met, men då skriver jag även länken. Just nu om GBG City: "Nu har jag äntligen fixat dom svenska spårvagnssignalerna med ett lodrätt, rakt och liggande sträck på. Men sträckan :SKF-Bergsjön är ej klar än..