![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() Så jag aldrig laddat ner en rutt innan undrar jag lite hur man gör, ![]() Är det på samma ställe som man laddar ner objekt mm som jag ska ladda ner denna banan på? Senast redigerad av Johan.spe den 2009-07-22 klockan 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag laddade ner den som vanligt, och den kom med i listan! Dock kan jag ej gå in till banan och kolla, bygga och så!
Vad är det för fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Tyvärr. Så är det inte mycket som syns och talar om var man ska trycka, för att ladda ner grejerna härifrån forumet. Men om du klickar på Linjedel A.cdp vid bifogade filer, så ska det ploppa upp en ruta. Ser likadant ut, om du ska ladda ner andra saker under Downloads i Trainz-delen.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Så långt vet jag, men hur ska jag sedan få den att fungera på banan? Jag har laddat ner den till Content Manager, och sedan där ifrån "Wiew in Surveyor"! Banan har dykt upp i listan inne på trainz, men går ej att besöka! Då man klickar på banan dyker någon sårts "Error ruta" upp!
Hur fixar man det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citat:
Själv skulle jag först prova, att ladda hem banan på nytt och göra en ny installation utav banan.
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Här är bilden i alla fall: ![]() MVH// Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Inte heller nu fungerar det!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Prova den här då.
Är egentligen samma, som jag själv har laddat ner härifrån för länge sedan. Den fungerar iallafall hos mig, så vi får hoppas att den även fungerar för dig.