![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Hej
Hur står det till med loket och RailWorks Går det att ladda ner den i RW och fungerar den ochså i RW ? Hälsningar Shasta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det ska fungera med Railworks ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu vill jag hämta Rc:n och har redan betalt 150kr 19 januari. Hur gör jag för att hämta den? Rc:n till RS ochRW alltså.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-06-22 klockan 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Klicka på "members area" så ska du komma till en lista för vilka licenser du har. Till höger finns nedladdningslänk, där väljer du till vilken simulator du vill ladda ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
??? Det finns inget lok att hämta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu kan du ladda ner totte
![]() Anledningen till att en del av er saknat licens beror på att jag fått lägga in det helt manuellt. Numera (för de som beställer direkt på siten) läggs licensen in direkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-06-22 klockan 17:28. |
|
![]() |
![]() |