![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det var innan vi visste alla fakta.
David (3D-byggaren) trodde att det skulle ta 6-7 dagar att bygga loket i 3D Studio och tog bara halva priset. Nu tog det mer än dubbelt så lång tid och i fortsättningen vill David ha full ersättning för den tid han lägger ner. Kan vi bli klassade som en allmännyttig ideell förening slipper vi moms vilket gör 3000-5000 kr per modell |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jompa
Du har mailat mig (via forumet) om frågor med Rc-loket. Jag kan inte svara då du inte uppdaterat din profil i forumet. Du har angivet johnny.nilsson@chello.se som e-postadress på din användare men när man mailar där får man bara tillbaka mailet. Uppdatera din profil med en fungerande e-postadress om du vill kunna ta emot svar A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: johnny.nilsson@chello.se unrouteable mail domain "chello.se" Senast redigerad av Fredrik den 2009-06-19 klockan 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu är problemet med e-postadressen åtgärdad. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu förstår jag inte riktigt hur jag ska göra. När jag går till Members Area så står det "Det finns inga giltiga licenser för ditt konto". Jag har betalat för loket och sagt attt jag bara vill ha det till KRS eftersom jag inte har TRS09.
![]()
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
/ Mikael |
|
![]() |
![]() |
![]() |