![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Håller på och testar och trixar med kontaktledningar, vilket jag sj tycker är ett fasligt pill med. Har dock fastnat på bangården just nu och har fått helt stopp i maskineriet, kommer inte riktigt på hur den skall se ut.
Slänger med några bilder på en nattkörning med ett japanskt diesellok. notera grusdammet som följer med upp från rälsen av fartvinden. Senast redigerad av dealizh den 2009-06-13 klockan 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En fråga, om man byter från dom breda 10.1 på stw plattformspaket och sen ändrar till storlek 5.6 som jag här har gjort på dessa bilder. varför hoppar dom tillbaka till 10.1 när man sparat eller stänger av och öppnar banan igen?
Är det jag som kanske använder fel spacer eller något? tacksam för svar Mvh/D |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hmm, vet inte om jag kanske överdriver just nu med storleken och längden på godsbangården. Men det är kanske bra att kunna köra in lika långa tåg som det går i usa...
På bifogade bilder kan man "ungefär" se hur stort det igentligen är. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
vika snygga screenshots du har tagit på din bana hoppas på lite fler
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Byggandet av banan har återupptagits efter diverse kriser och förhandlande med olika leverantörer mm. Här kommer det ett rc lok från green cargo in med två vagnar lastade med transformatorer. Påputtad av en t44 från samma bolag eftersom banan inte har hunnit bli elektrifierad.
(Tyvärr så glömde jag att ta tågnummer mm) |
![]() |
![]() |