![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Tusen tack för alla kommentarer hittils
![]() Bönan: Slår gärna ihop rutterna till en, blir en makalös sträcka att köra på isåfall. ![]() Bombardier: Ska återkomma med namnet på kuiden till huset, eller rättare sagt, jag gör det nu. Byggnaden heter office-tower3, kuid2:56732:20089:1, tillverkad av Compudoc. Hoppas det kan vara till hjälp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Låter bra!
![]()
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-05-03 klockan 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Tycker det ser ut som ett nyare STW-spår, men jag vet inte. Tycker att det ser ut som trä, men ska det inte vara betongslipers på denna rutt?
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag valde nog trä då rutten i sig har några år på nacken, har inte tänkt på om det verkligen är träsliprar men hastigheten på banan är rätt låg så jag antar det, hur det ser ut i Uppsala är en bra fråga dock. Vet att det är träsliprar nere vid Hedemora station iaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Jag TROR att det är betong mellan Uppsala och Stockholm. Jag har iaf använt betong.
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Bombardier: Gravel 1t respektive 2t heter spåret jag använt. Såg tillräckligt modernt ut för att inte vara för modernt så att säga. Men törs nog inte byta ut spåren nu, blir alldeles för mycket jobb, har varit nog så jobbigt få spåren att ligga rätt x_X
|
![]() |
![]() |