![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hittade den här bilden på nätet
![]() Kommer från denna tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag tycker det är väldigt mycket blingbling och lite verkstad på det bolaget.
![]() Först kom ädelstenskameran, sen snövit, sen den här och sen olivkameran. Alla lika osmakliga. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Den här var iaf snygg jämfört med de tidigare specialvarianterna. Men hade jag själv hängt kvar vid Pentax hade jag resonerat precis som Simon gör, mycket blingbling liten verkstad. Nu håller jag mig till tillverkare som kör svarta grejer rakt igenom, inte ens telegluggarna är vita.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare ssg
|
![]()
Fast det verkar komma en mellanformatare lagom till sommaren, vips var Pentax förbi. Tyvärr räcker inte en tågmästarlön på långa vägar till ett sådant köp
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr ser den för fuskig ut. Dvs fuskstyling i form av någon billig plast. Men det är bara mina aningar. Har aldrig ägt en Pentax och lär förmodligen aldrig göra det heller.
Jag håller mig till Nikon. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jo precis. Det luktar Canon EOS 300D lång väg. En kamera som i min mening inte var särskilt snygg...
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |