![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Jag har samma problem inga gatubelysningar fungerar i TS 2009.
Portin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Är detta gatbelysningar som är gjorda för TS2009, eller är dom egentligen till för 04/06? kan någon av er visa en config som exempel så kan jag avgöra om den bör fungera.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Denna lampstolpe har jag på bnan, den funkade aldels utmärkt i Trs 2006 Men i Ts 2009 funkar inte en enda gatubelysning.
Här kommer configen, kan du fixa det så blir du min prins, men bara på avstånd. kuid <kuid:46162:250007> kind "scenery" region "Low_Poly_Objekts" type "Lamp" light 1 nightmode "lamp" obsolete-table { } mesh-table { default { mesh "Streetlamp8.im" auto-create 1 } default-night { mesh "night/Streetlamp8_night.im" night-mesh-base "default" } } description "Streetlamp yellow 8m" trainz-build 1.5 category-class "BT" category-region-0 "US" category-era-0 "1930s" category-era-1 "1940s" category-era-2 "1950s" category-era-3 "1960s " category-era-4 "1970s" category-era-5 "1980s" category-era-6 "1990s" category-era-7 "2000s" asset-filename "Strassenlampe gelb 8m" username "Streetlamp yellow 8m" author "Lothar Hake, Josef Pav" organisation "HP-Trainz" contact-email "josef@hp-trainz.de" contact-website license username-fr "Streetlamp yellow 8m" description-fr "Streetlamp yellow 8m" username-nl "Streetlamp yellow 8m" description-nl "Streetlamp yellow 8m" username-cz "Streetlamp yellow 8m" description-cz "Streetlamp yellow 8m" username-es "Farola amarilla 8 m" description-es "Streetlamp yellow 8m" username-ru "Уличн_фонарь желтый 8м" description-ru "Уличн_фонарь желтый 8м" username-it "Lampione stradale giallo 8m" description-it "Lampione stradale giallo 8m" kuid-table { }
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Får du några felmeddelanden i CMP?
Configen är som den ska vad jag kan se.