![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ja, nå er det bekreftet at MSTS2 ikke kommer ut, selv om Microsoft beholder rettighetene til MSTS2 så er det ikke realistisk at noen tar over prosjektet i disse tider.
![]() Skal man satse på Rail Simulator nå? ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Men vad i he*vete!?
Dethär är ju ren katastrof ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jag är riktigt besviken på Ms nu.. det är inte okej att hålla på så... Dom har ju inte ens gått med förlust av det jag förstått, dom har ju flera miljarder i vinst, och det är ju inte första gången dom gör så här.. Nä om jag kunde köra mina spel på något annat än windows skulle jag ta mig fan göra det för Microsoft är inte värda pengarna!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Vad i... Ett spel som ändå ligger så pass långt in i utvecklingen borde fullföljas. Ingen som tänkt på att de kan tjäna in lite pengar om de släpper det också :S
Å Marcus: Hört talas om Mac/Linux?
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Men vad f-n!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag blev verkligen besviken! Då måste vi vara rädda om nuvarande MSTS och hålla med högre nivå och hålla den vid liv som möjligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
STW-member
|
![]()
http://www.futuregpu.org/2009/01/end...light-sim.html
Det är ju inte bara TS2 som får silkessnöret utan även FS. En mycket sorglig dag för simulatorhobbyn. ![]()
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Milliontals arbetslösa mm...kanske värre än 30 talet, vem vet. Kanske går hela USA i konkurs! Får väl kanske kolla lite på KRS igen, fast det tar emot.... ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Och det gör jag med... lägger ner allt jag har köpt som MS tillverkat. Jag kommer att slänga ut min PC/WIN dator nu o köpa en MAC. Har fått nog av det här j... företaget. Dom säger att dom ska satsa på sin kärnverksamhet som är OperativSystem. Klart man ska, men vad ska man ha ett OS till om det inte finns nåt man kan köra det på som är intressant för konsumenten, och då menar jag utöver Office paketet som f.ö bara är en överskattad o svindyr produkt. Jag undrar vad det blir för skit istället dom tänkt ta fram till sina OS som ingen vill ha. Jag lägger ner nu o växlar spår till MAC världen, att ha en dator för 25-30000 som bara kör ett värdelöst OS är helt enkelt för jävligt. Jag hatar verkligen företag som har en så betydande monopolställning att alla som är beroende av dom påverkas på ett eller annat sätt av såna här beslut.