![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla trainzbyggare.
Ni som bygger så snygga banor. kan ni inte göra så att det går att köra dom i 2004. Som ni vet så har jag väldans svårt med att få 2006 att fungera (Vista). Jag tror att det inte är så svårt för er som kan det här. Har sett på Australiens hemsida att dom gör både för 2006 å 2004. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kan ju prova att ge dej ett svar, dock inte på några "vetenskapliga" grunder.
Det är väl så att det mesta som byggs i TRS 2004 kan köras i TRS 2006. Att det inte funkar omvänt beror väl på, att som allt annat i datavärlden, det finns inte mycket som är "framåtkompatibelt men däremot massor som är bakåtkompatibelt. Rätta mej gärna nån om jag har fel. MVH. Ekan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
Jag har haft TRS2004, TRS2006, TRainz Classic och en utvecklingsvariant av TRS2009 på min dator med Vista Ultimate x64. Allt fungerar. Prova följande:
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej Igen
Tack alla som har svarat. Det är tur att det finns någon som kan, Ska ladda in 2006 igen å pröva med det som fanns i svaret. Men det här med att göra om köper jag nog inte :-) om jag inte minns fel skulle man inte andra bara i config till 2,4. Som vanligt kan jag ha fel. Men då tror jag man måste ha Kuidnr å det är ju inte alltid man kan se det. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |