![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu behöver jag någon typ av fotomatreiell för Slussens station. Den syns inte alls på enirokartan och jag hittar inget vettigt på Google. Hjälp!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag kan förklara hur Slussen ser ut. Det är fyra spår och två plattformar. Du har väl tagit från min rutt alla objekten. Då finns plattformar som passar till Slussen, sök object class Stations och där finns de. Jag har ritat hur Slussen ser ut.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-10-05 klockan 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Tack Totte! Ska nu bygga det.
EDIT: Hur långa är platformarna? Tills vidare kör jag på 200 m. EDIT2: Ändrade plattformslängden till 150 m.
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2008-10-06 klockan 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Här handlar uppdateringen om utgångarna med trappor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Några bildlänkar...
http://www.eniro.se/query?w=128&part...bhihrJr-65i7ig
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-10-06 klockan 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Nu har jag byggt själva stationen. Säg till om det ser bra ut innan jag börjar med miljön.
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Du får nog ändra spåren. Jag ritade mer tydligt, det är nämligen att det är bara två spår till Gullmarksplan genom Medborgarplatsen och Skanstull. |
![]() |
![]() |