Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-09-01, 21:24   #15
Zzarr
Senior Member

Reg.datum: Nov 2001
Standard

Citat:
quote:
En del forumdeltagare kommer säkert nu att tycka att vi är löjliga och dumma som kommer med detta men som vi vill klargöra handlar det om förtroende och hur pass seriös man vill vara.

Vi får mycket hjälp av SJ och andra tågbolag med gratis ritningar, tidskrifter osv som vi har stor nytta av när vi bygger material till MSTS och Trainz. Det är ett ömsesidigt utbyte, vi gör reklam för dem och vi får information i gengäld. Att då lyfta fram gafitti känns inte riktigt sjysst då.

Ni som gärna grafittimålar kan väl ta det med varandra utanför forumet så att vi även i fortsättningen kan kan idka utbyte med tågbolagen utan att vår trovärdighet går förlorad. Forumet kommer, av samma anledning, ej heller att upplåta plats för nedladdning av grafittimålade objekt.

I fortsättningen ber vi er att inte posta inlägg där grafittin lyfts fram som något positivt. Vi som är admin på detta forum tar klart ställning mot vandalsim i alla former.

Vi är medvetna om att i detta fallet var det att man ville lära sig hur man gör ommålningar och låter därför detta passera med i fortsättningen vill vi helst slippa grafitti här på forumet.

Tack för att ni ställer upp.

Admins
Förlåt, visste inte att det var på detta viset. Jag ska naturligt vis rätta mig efter detta!
Men jag undrar vad ni tycker om NS Koploper som också är "graffiti" målad. (tycker skälv det är snyggt gjort)
Och jag håller med er administratörer.
Jag vill också passa på att ställa en fråga till administratörerna:
Jo i värkligheten händer det att folk "kluttrar" och det är väl inget fel att göra en målning med värklig bakgrund? (det är ingen protest, bara en fråga)

Edited by - Zzarr on 01 September 2002 21:27:43
Zzarr besöker inte forumet just nu  

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Bild på omlackerade Swebus 5816! (Bild 92kb) DJ Clinton Lokaltrafik 1 2004-06-29 13:59
Godstågs bild prymikom Off-topic 0 2004-04-01 19:11
Hur visas bild på lok/motorvagn? Chhe MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2003-12-13 02:07
Sända en bild Bertil Off-topic 18 2002-08-19 13:06

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:49.