![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Och så enkelt som att stänga av skiten fick det tydligen inte vara?
![]() |
#47 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Måste få lov att gnälla lite. 300D är sjukt långsam. Uppstart på typ tre sekunder, sen har man tur om man hinner få fokus att sitta innan slutsignalerna passerat. Detta trots usm-motor i optiken. Suger ganska kraftigt i köp-tarmen just nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Annars finns ju 450D, som Götborg säkert kan tipsa om.
![]() |
![]() |
#51 | |
Medlem
|
![]() Citat:
450D är av just den anledningen inte aktuell, har hållt i den och tyckt den var lite liten, precis som min 300D. Funkar med batterigrepp, men inte utan. Enligt de recensioner jag läst ska AF tydligen vara snabb, vilket passar bra för rörliga motiv såsom tåg. ![]() Senast redigerad av _gege den 2008-09-07 klockan 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu ska jag klaga riktigt mycket! Först och främst, när jag var i Göteborg under förra vecka passade jag på att köpa Rail Simulator för ett finfint pris. Hem och installera, men när jag skulle ange cd-kod haden den %¤#&%#@¤% expediten lagt i fel manual, så koden funkar inte! Och så bor jag nästan 50 mil därifrån... Och så har MSTS kraschat. Nu får jag ett nytt, fint felmedelande när jag ska ladda en rutt... Failed to load object platte eller något sådant. Undrar hur många felmedelanden MSTS kan vissa ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Det är måndag, det regnar och är allmänt grått ute, mao pissväder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() --------------------------------------------------------- Gnäll från mig: Sov nästan ingenting på tåget upp från Gävle till Östersund nu inatt pga två gubbar i liggvagnskupén som verkade ha tävling i snarkande! *trött*
![]() |
![]() |
#58 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]() Men smakar det, så kostar det men du får DUX säng mm.
![]() |
![]() |
#59 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Hyttåksfettischist
|