![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Därför tänker jag sluta ladda upp mina bilder här, så har ni en fotograf mindre på forumet, så kan ni kommentera varandras toppenbilder. Finns säkert nått annat ställe där nybörjare och experter ligger på en jämnlik nivå och folk bryr sig om att kommentera bilder som kanske inte har allt, men som skulle kunna vara lite bättre bara nån säger det. Nu ska jag vara med på E-buzz för att hänga i simulator-forumen och kanske kan jag komma tillbaka när jag fått tipsen och lärt mig det som behövs för att mina bilder ska uppskattas av folk? För det är väl det alla vill innerst inne? Bli bekräftade. Om alla slutade kommentera dina foton helt skulle du väl inte ha lust att lägga upp bilder? Nu skiter jag i om ni missförstår mig eller ej för jag är klar med denhär diskussionen! Tack iaf till dom kommentarer jag fått på några av mina bilder! Dom få värmer!