|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#35 | |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
Jag hoppas att ingen tror att jag fotar för kommentarer. Jag fotade innan jag blev medlem på det här forumet. Men som jag sa så har jag tappat lusten för forumet. Inte pga om jag får kommentarer eller inte. Det känns som det är endel tjafs och att folk alltid ska rätta varandra. Sen så känns det som om man inte kan uttrycka vad man känner helt också. Jag tycker diskussionen om varför jag inte är så aktiv här kan sluta typ nu
Jag har förklarat och tycker det JAG tycker. Det är alltså inte något som nån kan säga att jag har fel på. Jag sa inte att jag skulle avregistrera mig. Jag är väl kvar. Men jag kände redan första månaden jag var medlem att mycket folk kände sig "överlägsna". Om man kanske skrev något i trainz-kategorin och kanske råkade skriva i allmänt om trainz istället för landskapsdesign så var det direkt två sycken som skulle rätta än. Det är inte så kul att höra när man varit medlem i två dagar. Man får liksom ingen bra bild av hur det är här. Sånt uppstår rätt ofta här nuförtiden också. Men jag orkar faktiskt inte bry mig om det så jag drar mig undan lite.. Jag tror inte att det blir en förlust för forumet om jag slutar skriva![]() Citat:
Jag tycker du har en poäng där. Senast redigerad av Joel den 2008-09-03 klockan 23:25. |
|
|
|