![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Bönan!
1. Gullmarsplan. Det är fem spår där. Tre i mitten, sen två perronger och sen ett spår utvändigt om varje perrong. Dom yttre spåren går till Skärmarbrink och dom inre till Globen. Spåret i mitten (utan perrong) är nått servicespår tror jag!? Hitta en bild, där du ser dom inre spåren: http://medlem.spray.se/slfotonorrort...splan_2003.jpg Sen tog jag en bild (se nedan) på Eniro. Den visar hur det ser ut mot Skanstull hållet. Spåren till vänster är tvärbanan. 2. Förstod att det var därför. Men gör det rätt och låt det ta lite tid. Slutresultatet blir mycket bättre! 3. Med tanke på att du får ändra vid alla stationer (om det ska bli rätt), så kanske det vore bäst att riva upp allt och starta från början. Du har väl inte byggt nån depå än!? Isånnafall kan jag förstå att du inte vill riva upp spåren... 4. Jo tvärbanan går brevid tunnelbanan från Gullmarsplan till Globen. Dom delar också dessa stationer. Efter Globen svänger tvärbanan av mot Årsta.