![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Trodde för en gångs skull att jag lyckats få DK2000 att funka, men nej. Såklart inte
![]() Nån som vet vad problemet kan va, btw?
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Häromdagen installerade jag detta utan det minsta problem....Kan tänka mej att det saknas något som du inte har installerat. Lite mer kött på benen vad du har gjort kan kanske hjälpa. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har försökt massa gånger med DK2000. En gång lyckades jag men resten av gångerna har det inte funkat på ngt sätt "/ Men jag får väl försöka igen
![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Som du skrev i en annan tråd: " virus i min dator" så är jag ganska säker att det är där du har ditt problem eftersom du verkar ha problem med det mesta du lägger in. Jag har aldrig misslyckats med att lägga in en rutt av dessa. Sen är det bara dumt att trumma på med burken om du har virus i den. Tänk på att ju mer du använder burken utan att fixa dina virusproblem desto mer bekymmer lär du få. Viruset kan ställa till det mer än vad du anar. Sen när du är på nätet så kan du faktiskt smitta ner annat ochså. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Okej, nytt gnäll.
![]() I och med att jag blir borta från Roslagståg under studietiden så blir jag av med mitt busskort. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Krille400