![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men då vet jag att det inte är pga ljudkortet i alla fall! Har som sagt sett det på flera andra tåg med egna mer avancerade ljud, har ibland hört det i MSTS också...
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Svoyager varför gör du inte ett spel av detta om det går så man kan köpa?
Då hade ju du kanske fått in pengar. Men det är ju bra att det är gratis också ![]() P.S Nån som har manualen på svenska hur man laddar ner den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
När blir nästa version klar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hej, lite nyhet från mig.
Det är kanske inte en bra nyhet för ni men det är en bra nyhet för mig. En vecka efter min sista meddelande har jag fått ett email från en vän som arbetar på ett företag som har just börjat. Dem behövde en nätverk administratör för att planera, installera och administrera nätverken. Så jag tog jobbet. Jag har två jobb nu så det är klart att jag ska ha ingen tid på c20. Efter åtta år att göra samma jobb i en internet företag nu tar jag tar en stort steg framåt och det är mycket viktigt att jag "prioritize" jobbet över c20. När allt ska vara installerat, configured, fonctionnal, ska jag ha mer tid igen på c20 men nu är projekten stoppat igen. Hoppas ni förstår! SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
Grattis! ![]() Lycka till då |
|
![]() |
![]() |