![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej
Det är säkert bra att man måste logga in för att spara hem filer. Jag har försökt,men misslyckas.Jag loggar in och i bästa fall kommer jag till spara fil som.När jag klickar ok, utkastad. Och i vissa fall får jag meddelandet att man måste logga in. Är det någon som kan tala om hur jag ska bära åt. Det skulle vara kul att kunna ladda ner aktiviteter och ändra filer även i forsättningen. mvh janneå |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
Nedladdning filer | janneå | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-03 15:45 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |