![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har själv fått det där felet, som är relaterat till MSTS Bin. Om du inte har installerat den så ladda ner den här (längst ner):
http://mstsbin.uktrainsim.com/eng/eng.html Om du har den installerad är den en gammal version, tåget behöver 1.7.102222 eller senare. Jag gjorde felet att jag installerade den nya över den gamla, men det går inte. I MSTS mappen borde det finnas en fil som heter "Uninst_MSTS Patch 1.7.1022.exe", dina siffror kan vara annorlunda, kör den och installera MSTS bin på nytt så ska det gå.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej
Jag installerade den nyaste (1.8.052113en) och det funkade inte. ![]() Jag kan öppna dörrarna på X2000 men bara där. Jag kör Vista Tack |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej, kan det vara så att du använder fel siffror på tangentbordet?, det är dem till höger, sätt på numlock också.
Om jag mins rätt öppnas inte dörrarna på X2000 med P knappen?, och då spelar det ingen roll om MSTS bin fungerar eller ej. En sak till, innan du kan installera MSTS bin måste MSTS uppdateras med den officiella patchen här: http://mstsbin.uktrainsim.com/data/trainupdate.exe.
![]() Senast redigerad av Sigma den 2008-07-26 klockan 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
ok, tack ska fixat när ja får tid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag skulle vilja ha LB-spårvagnen. Men jag får det inte extraherad av WinRar. Sigma, jag är tacksam om du packar ner med vanlig Windows istället.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-10-27 klockan 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Konstigt att du inte kan packa upp den. För mig är det inga problem, och jag har XP. Pröva att ladda ner filen på nytt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Jag kan inte heller packa upp den. Trots att filen är på drygt 2Mb finns det inget att packa upp. Mystiskt. /Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Konstigt att ni inte kan packa upp den. För mig gick det utan problem. Jag har XP och zippar/packar upp med Winrar
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ja, det där med Winrar är värdelös och jag litar inte på den. Windows extrahering är bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hur hittar man windows egna?
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kolla bilderna! Det är XP med Service Pack 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jag igen med sama duma fråga Kan du lägga upp dena fina A30 så vi kan ha den i Trainz så fin och så mycket detaliger. Åkte A30 igår.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Behöver man MSTS bin för att kunna öppna dörrarna och för att ändra på destinationsskylten? Jag har det men den envisas med att säga: Failed to match <DOORS_STRING>. Vad ska jag göra?
![]()
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Tack Rasmus, den kanske kommer till Trainz, vill helst ha en 3D-hytt då. Bygger på en men det går inte fort.
Vet inte vad som kan vara fel Henrik, du har kanske en för gammal version, eller för ny kanske.